16 жовтня 2020р пройшла онлайн-презентація аналітичного звіту на тему «У чиєму смартфоні сьогодні держава? Результати дослідження роботи телефонних «гарячих ліній» та сервісів електронних звернень в органах виконавчої влади ». Більш докладно про звіт можна прочитати тут: https://ukc.gov.ua/u-chyyemu-smartfoni-sogodni-derzhava/, сам звіт: garyachi-liniyi.
Таке дослідження проводиться вже втретє, воно досить об’ємне й цікаве, а також корисне, оскільки в ньому дуже добре опрацьована законодавча сторона питання, що для галузі контактних центрів вкрай важливо – вона в Україні досі офіційно не існує. Тому з точки зору законодавства в мене питань немає, але є істотні питання до методології оцінки звернень. Фактично використовувалася досить поширена методологія mystery shopping, що описує клієнтське сприйняття, але люди, що працюють в галузі, прекрасно розуміють, що це тільки вершина айсберга і проблеми в сервісі можуть мати дуже різноманітне коріння, не зрозуміле зовнішньому спостерігачеві. На жаль, до дослідження не були притягнуті галузеві фахівці, що відразу зрозуміло при погляді на список учасників:
- ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення»
- ГО «Одеський інститут СОЦІАЛЬНИХ технологій» (Одеська область);
- ГО «Громадська ініціатива Луганщини» (Луганська область); ГО «Центр« Доброчин »(Чернігівська область);
- ГО «Асоціація ПІДТРИМКИ та розвитку ОСББ та ОРГАНІВ самоорганізації населення» (Волинська область);
- Кіровоградська обласна організація ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» (Кіровоградська область).
Супер, що такі дослідження проводяться! Було б ще краще, якби наслідками цих досліджень стали відповідні реорганізації, як в законодавчому напрямі, так і в операційному управлінні гос.КЦ. Оптимально проводити дослідження спільно з профільними фахівцями, які підкажуть найбільш ефективні шляхи розвитку гос.КЦ і варіанти впровадження інноваційних рішень.
Маю велику надію, що завдяки появі у структурі ВАКЦ Комітету державних КЦ я зможу найближчим часом познайомитися з організаторами даної ініціативи, в результаті чого наступний звіт стане більш практичним та інформативним.
Отличное исследование.
Но все проблемы из-за неправильно поставленых целей. Если стоит задача создать “горячую линию”, но не стоит задачи отработать все обращения, то…
Поэтому задания власти интересны, но “Васька слушает, да ест…”
Целеполагания власти во многом зависят от того, кого мы туда выбираем. Поэтому пока не удивительно….