Оскільки на тренінговому ринку України цілком достатньо різноманітних тренінгів для операторів КЦ, я пропоную навчання не для них. Моя аудиторія – менеджмент контактного центру: керівники, супервайзери, фахівці контролю якості, тренери, аналітики і т.п. Тренінги проходять переважно у відкритому форматі, хоча можливий і корпоративний варіант.
Для кращого засвоєння матеріалу, оскільки він не простий, зазвичай формується група не більше 10 осіб. Мої тренінги узгоджені з Комітетом з навчання ВАКЦ, тому по їх закінченню учасники отримують пронумерований сертифікат ВАКЦ.
Зараз на сайті представлені тренінги, що проводяться в режимі офф-лайн. Проте, в даний момент йде робота з перекладу їх в онлайн-формат, стежте за інформацією на сайті і в мережах!
Тренінги, які я проводжу, розраховані на різний рівень і розмір КЦ.
Для початківців – керівників КЦ або керівників невеликих КЦ, для супервайзерів, які припускають ними стати, для всього іншого середнього менеджменту, який хоче розуміти основні принципи роботи контактних центрів, пропонуються два базових тренінга:
- Основи керування контактним центром. Вхідна лінія.
- Основы керування контактним центром. Вихідна лінія.
Для досвідчених керівників КЦ, керівників великих КЦ, а також менеджменту КЦ, що бажає розширити свої управлінські компетенції, пропонуються тренінги:
Також наявні спеціалізовані курси:
- Для керівників та BDM (тих, хто шукає та працює із замовниками) аутсорсингових КЦ Олена Скляренко проводить тренінг Account Management в контактному центрі.
- Для керівників та HR-спеціалістів КЦ пропонується тренінг Персонал – хто ким керує?
Звіти про мої проведені тренінги можна подивитись тут.
Інформація про мої дипломи та сертифікати тут.