RU
UA

Результати досліджень

Исследования

 

(RU) Covіd-19. Вторая волна

(RU) Covіd-19. Вторая волна

(RU) В конце 2020года ВАКЦ провела несколько опросов о том, как украинские КЦ встретили вторую волну карантинных мер. В отличие от первого опроса на эту тему активность респондентов оказалась достаточно низкой, поэтому было решено не создавать аналитический отчет, а просто проиллюстрировать ответы, выводы из которых каждый может сделать сам, многие весьма очевидны.

Ціннісна пропозиція роботодавця / коронакриза

Ціннісна пропозиція роботодавця / коронакриза

Журнал “Управление персоналом” провів невелике дослідження, як коронокриза відбилась на ціннісній пропозиції роботодавця в різних сферах бізнесу. У тому числі запитали і моя думку як співзасновника аутсорсингового контактного центру Simply Contact. Рекомендую до читання, порівняйте з власним досвідом.

Вплив COVID-19 на роботу англійських КЦ

Вплив COVID-19 на роботу англійських КЦ

Сьогодні всі країни намагаються зрозуміти, яким чином на їх життя вплинула коронавірусна інфекція, наскільки “нова реальність” відрізняється від старої і чи назавжди вона. Тому в цьому році проводиться величезна кількість різних досліджень і опитувань навколо коронавирусной теми. Інфографіку, що стосується роботи англійських контактних центрів, наводжу нижче. Щось нам близько, щось відрізняється …
Проте, будь-які дослідження сьогодні треба вивчати дуже ретельно, оскільки тільки вони в змозі хоч якось узагальнити досвід відбувшихся змін і дати напрями, на які варто орієнтуватися надалі.

В чиєму смартфоні сьогодні держава?

В чиєму смартфоні сьогодні держава?

16 жовтня 2020р пройшла онлайн-презентація аналітичного звіту на тему «У чиєму смартфоні сьогодні держава? Результати дослідження роботи телефонних «гарячих ліній» та сервісів електронних звернень в органах виконавчої влади ». Більш докладно про звіт можна прочитати тут: https://ukc.gov.ua/u-chyyemu-smartfoni-sogodni-derzhava/, сам звіт: garyachi-liniyi.

ВАКЦ розпочав експрес-опитування аутсорсингових контактних центрів

ВАКЦ розпочав експрес-опитування аутсорсингових контактних центрів

ВАКЦ розпочав експрес-опитування аутсорсингових контактних центрів України. Проект проводиться напередодні масштабного щорічного дослідження аутсорсингових контакт-центрів України і націлений на формування цільового попиту до послуг аутсорсингу клієнтського обслуговування.

Результати опитувань під час З’їзду ВАКЦ

Результати опитувань під час З’їзду ВАКЦ

На щорічному З’їзді ВАКЦ, який відбувся 10 вересня 2020 року, делегати З’їзду взяли участь у бриф-опитуваннях. Інтерактивний формат участі дозволив оперативно провести зріз настроїв компаній у зв’язку зі змінами кризового періоду, викликаними пандемією Covid-19.

NEW STANDARDS FOR CUSTOMER CONTACT PERFORMANCE

NEW STANDARDS FOR CUSTOMER CONTACT PERFORMANCE

Сьогодні весь світ, вражений політичними і економічними кризами, епідемією та іншими складнощами, намагається намацати, що чекає його в найближчому і віддаленому майбутньому, на що можна орієнтуватися, за що хапатися, як за рятівну соломинку. Тому проводяться конференції, опитування, збирається маса думок в спробі визначити тенденції і напрямки.

Коронавірус в КЦ. Закінчення карантину. Звіт.

Коронавірус в КЦ. Закінчення карантину. Звіт.

Закінчено звіт по другій частині дослідження про вплив коронавируса на ринок контактних центрів. Не виключено, що через рік буде проведено нове дослідження для визначення, які тенденції змін закріплені ринком як кращі практики, а які відійшли в минуле як не ефективні.