RU
UA

Результати досліджень

Исследования

 

NEW STANDARDS FOR CUSTOMER CONTACT PERFORMANCE

NEW STANDARDS FOR CUSTOMER CONTACT PERFORMANCE

Сьогодні весь світ, вражений політичними і економічними кризами, епідемією та іншими складнощами, намагається намацати, що чекає його в найближчому і віддаленому майбутньому, на що можна орієнтуватися, за що хапатися, як за рятівну соломинку. Тому проводяться конференції, опитування, збирається маса думок в спробі визначити тенденції і напрямки.

Коронавірус в КЦ. Закінчення карантину. Звіт.

Коронавірус в КЦ. Закінчення карантину. Звіт.

Закінчено звіт по другій частині дослідження про вплив коронавируса на ринок контактних центрів. Не виключено, що через рік буде проведено нове дослідження для визначення, які тенденції змін закріплені ринком як кращі практики, а які відійшли в минуле як не ефективні.

Робота КЦ під час карантину: відео-дослідження

Робота КЦ під час карантину: відео-дослідження

Період кризи – завжди період нового досвіду, помилок та відкриттів. Не дарма різні дослідження активізуються саме в цей час – як позитивний, так і негативний досвід може бути корисним багатьом іншим учасникам ринку, а тому підлягає максимальному і швидкому поширенню. Також нові умови вимагають нових підходів, до досліджень в тому числі.

Коронавірусні опитування, частина 2

Коронавірусні опитування, частина 2

Вітаю всіх з початком виходу з карантинного процесу. Більш повне опитування за підсумками карантину будемо проводити в кінці травня, а поки навожу результати ще однієї невеликої серії запитань.

Коронавірусні опитування, частина 1

Коронавірусні опитування, частина 1

Поки криза, загальне нерозуміння ситуації і неможливо проводить серйозні дослідження (те, що було раніше, вже нікому вже не цікаво, а те, що нас чекає, поки нікому не зрозуміло), я роблю невеликі опитування в своїх соціальних мережах, намагаючись зрозуміти, як люди переносять цей період. При цьому можна подивитись, як відгукується на них професійне співтовариство. Відразу скажу, що опитування не репрезентативне та не охоплює тисячі населення, але в чомусь показове.

Коронавірус. Початок – перші дії контактних центрів

Коронавірус. Початок – перші дії контактних центрів

В період з 18 по 22 березня ми опитали близько 60 контактних центрів України. Нас цікавило, як вони поставилися до карантину, наскільки були до нього готові, що вже зробили, що планують робити і як бачать подальше майбутнє. Опитування було анонімним. Результати можна побачити в файлі нижче.

Service Excellence Cockpit Ukraine 2019

Service Excellence Cockpit Ukraine 2019

До вашої уваги – звіт бенчмаркінгового дослідження європейських контактних центрів Service Excellence Cockpit Ukraine 2019, виконаний нашими швейцарськими колегами. Можна подивитись як англійську, так і російську версії.

Работа с аутсорсинговыми КЦ. 2019г

Работа с аутсорсинговыми КЦ. 2019г

Готов отчет ВАКЦ по работе с аутсорсинговыми контактными центрами Украины. Он интересен больше для самих аутсорсеров – это фактически “обратная связь” от заказчиков. Но и потенциальным заказчикам стоит посмотреть на некоторые рекомендации и выводы.