RU
UA

Результати досліджень

Исследования

 

Яким має бути віддалене робоче місце співробітника контактного центру?

Яким має бути віддалене робоче місце співробітника контактного центру?

Навесні 2021р англійська ассоціация Contact Centre Management Association провела дослідження “Are you ready for the hybrid future?”, в якому вивчала думки співробітників контактних центрів щодо їх віддалених від офісу робочих місць. Влітку 2021р я зробила аналогічне дослідження (навіть кількість респондентів майже однакова, біля 200 у англійців та 171 в Україні),

Перспективи українського ринку аутсорсингу КЦ. Результати опитування

Перспективи українського ринку аутсорсингу КЦ. Результати опитування

У наш складний, постійно мінливий час для формування тої чи іншої думки бажано дізнатися різні підходи та точки зору на питання. Саме тому до даного дослідження були залучені різні учасники ринку аутсорсингу контактних центрів України – замовники, виконавці та експерти.

(RU) Covіd-19. Вторая волна

(RU) Covіd-19. Вторая волна

(RU) В конце 2020года ВАКЦ провела несколько опросов о том, как украинские КЦ встретили вторую волну карантинных мер. В отличие от первого опроса на эту тему активность респондентов оказалась достаточно низкой, поэтому было решено не создавать аналитический отчет, а просто проиллюстрировать ответы, выводы из которых каждый может сделать сам, многие весьма очевидны.

Ціннісна пропозиція роботодавця / коронакриза

Ціннісна пропозиція роботодавця / коронакриза

Журнал “Управление персоналом” провів невелике дослідження, як коронокриза відбилась на ціннісній пропозиції роботодавця в різних сферах бізнесу. У тому числі запитали і моя думку як співзасновника аутсорсингового контактного центру Simply Contact. Рекомендую до читання, порівняйте з власним досвідом.

Вплив COVID-19 на роботу англійських КЦ

Вплив COVID-19 на роботу англійських КЦ

Сьогодні всі країни намагаються зрозуміти, яким чином на їх життя вплинула коронавірусна інфекція, наскільки “нова реальність” відрізняється від старої і чи назавжди вона. Тому в цьому році проводиться величезна кількість різних досліджень і опитувань навколо коронавирусной теми. Інфографіку, що стосується роботи англійських контактних центрів, наводжу нижче. Щось нам близько, щось відрізняється …
Проте, будь-які дослідження сьогодні треба вивчати дуже ретельно, оскільки тільки вони в змозі хоч якось узагальнити досвід відбувшихся змін і дати напрями, на які варто орієнтуватися надалі.

В чиєму смартфоні сьогодні держава?

В чиєму смартфоні сьогодні держава?

16 жовтня 2020р пройшла онлайн-презентація аналітичного звіту на тему «У чиєму смартфоні сьогодні держава? Результати дослідження роботи телефонних «гарячих ліній» та сервісів електронних звернень в органах виконавчої влади ». Більш докладно про звіт можна прочитати тут: https://ukc.gov.ua/u-chyyemu-smartfoni-sogodni-derzhava/, сам звіт: garyachi-liniyi.

ВАКЦ розпочав експрес-опитування аутсорсингових контактних центрів

ВАКЦ розпочав експрес-опитування аутсорсингових контактних центрів

ВАКЦ розпочав експрес-опитування аутсорсингових контактних центрів України. Проект проводиться напередодні масштабного щорічного дослідження аутсорсингових контакт-центрів України і націлений на формування цільового попиту до послуг аутсорсингу клієнтського обслуговування.

Результати опитувань під час З’їзду ВАКЦ

Результати опитувань під час З’їзду ВАКЦ

На щорічному З’їзді ВАКЦ, який відбувся 10 вересня 2020 року, делегати З’їзду взяли участь у бриф-опитуваннях. Інтерактивний формат участі дозволив оперативно провести зріз настроїв компаній у зв’язку зі змінами кризового періоду, викликаними пандемією Covid-19.