На цій сторінці Ви можете ознайомитись із відгуками про мою роботу та рекомендаціями клієнтів.
Ірина Величко – консультант з побудови та оптимізації контактних центрів
Шановний колего, вітаю Вас на персональному сайті! Я розміщую тут новини та інформацію про роботу і розвитку КЦ в Україні та світі, а також ділюся результатами своєї дослідницької роботи.
Журнал “Управление персоналом” провів невелике дослідження, як коронокриза відбилась на ціннісній пропозиції роботодавця в різних сферах бізнесу. У тому числі запитали і моя думку як співзасновника аутсорсингового контактного центру Simply Contact. Рекомендую до читання, порівняйте з власним досвідом.
Сьогодні всі країни намагаються зрозуміти, яким чином на їх життя вплинула коронавірусна інфекція, наскільки “нова реальність” відрізняється від старої і чи назавжди вона. Тому в цьому році проводиться величезна кількість різних досліджень і опитувань навколо коронавирусной теми. Інфографіку, що стосується роботи англійських контактних центрів, наводжу нижче. Щось нам близько, щось відрізняється …
Проте, будь-які дослідження сьогодні треба вивчати дуже ретельно, оскільки тільки вони в змозі хоч якось узагальнити досвід відбувшихся змін і дати напрями, на які варто орієнтуватися надалі.
16 жовтня 2020р пройшла онлайн-презентація аналітичного звіту на тему «У чиєму смартфоні сьогодні держава? Результати дослідження роботи телефонних «гарячих ліній» та сервісів електронних звернень в органах виконавчої влади ». Більш докладно про звіт можна прочитати тут: https://ukc.gov.ua/u-chyyemu-smartfoni-sogodni-derzhava/, сам звіт: garyachi-liniyi.