На цій сторінці зібрана більшість посилань на статті, івенти та інші активності, в яких я приймала участь під час роботи в галузі контактних центрів.
- Програма Міжнародного бізнес-форуму «Дні Директ Маркетингу в Україні», 2009
- 8 засідання Клубу керівників контакт-центрів Hоt Skills, 2009
- Клуб керівників колл-центрів «Hot Skills», відзначивши іменіни в боулінг-клубі, потрапив в десятку, 2009
- Відбулось 17-е засідання Клубу керівників контакт-центрів Hot Skills
- Стаття “Чи бажаєте колл/контакт-центр?”, 2010
- The ceremony of European CC Awards 2010, Paris
- Журнал “Комуникації та мережі. Телеком” №7-8, 2010
- “Створена Всеукраїнська Асоціація Контактних Центрів”
- Ірина Величко на сайті УНІАН
- Дивовижні результати дослідження якості обслуговування телефонних сервисів банків України, 2010
- Ірина Величко в Hot List Call Center Guru
- Україна. Якість обслуговування служб такси, 2011
- Участь в European ECCCO Awards 2012 (Milan, Italy)
- Участь у створенні Алеї Сакуры в память трагедії у Японії в березні 2011г (Київский Гольф-Клуб, травень 2011р, ініціатор – Київський Сигарний Клуб).
- Участь в практичній конференції ВАКЦ «Кращі практики обслуговування клієнтів» 6 жовтня 2012р, Київ.
- Дослідження якості телефонного сервісу. Результати ведучих компаній каталожної торгівлі України, 2014
- Контакт-центрі з практичної сторони, 18.03.2014.
- Член жюрі в DZWINNER, 2014
- Європейські перспективи українських контакт-центрів (по ітогах конференції ВАКЦ “Контакт-центри: найкращі практики” 12.03.15, журнал “Компютерне обозрение”)
- XII Міжнародний форум по банківських інформаціїних технологіях, Мінськ, 2015
- Пятий Звітно-виборчий Зїзд членів ВАКЦ, 2015
- Підсумки IV Міжнародної конференції “Контакт-центр: эфективні моделі развитку. Мінськ, 2016
- Міжнародний Гранд Форум BIT-2016, Киев
- Форум BIT-2016 у Мінську, 2016
- Профіль на сайті CallCenters
- Ірина ВЕЛИЧКО: Щоби утримати клієнта, треба вміти його слухати! Интерв ю порталу TradeMasterUA. Лютий 2017.
- Брошюра з побудови КЦ. Серпень 2017.
- Стаття “Як відкрити колл-центр, в який хочеться дзвонити”, 2018
- Стаття “Зробіть свій колл-центр продаючим!”, 2018
- What judging the ECCCSAs has revealed about the contact centre industry and its future, Ноябрь 2018г
- Стаття “Як створити свій колл центр call center. Пошук приміщення та устаткування”, 2019
-
Контакт-центры: Украина & Европа — кто у кого учится? Видео, доклад на конференции ВАКЦ, 2019
- Відео конференції у Мінську, 24 вересня 2019.
-
Аналіз ринку контакт-центрів: погляд зсередини. Відео, доповідь на конференції ВАКЦ, 2020
- Інтерв’ю для конкурсу “Журналістика рішень”, 10.07.20