RU
UA

Згадування у ЗМІ

На цій сторінці зібрана більшість посилань на статті, івенти та інші активності, в яких я приймала участь під час роботи в галузі контактних центрів.

  1. Програма Міжнародного бізнес-форуму «Дні Директ Маркетингу в Україні», 2009 
  2. 8 засідання Клубу керівників контакт-центрів Hоt Skills, 2009
  3. Клуб керівників колл-центрів «Hot Skills», відзначивши іменіни в боулінг-клубі, потрапив в десятку, 2009
  4. Відбулось 17-е засідання Клубу керівників контакт-центрів Hot Skills
  5.  Стаття “Чи бажаєте колл/контакт-центр?”, 2010
  6. The ceremony of European CC Awards 2010, Paris
  7.  Журнал “Комуникації та мережі. Телеком” №7-8, 2010
  8. “Створена Всеукраїнська Асоціація Контактних Центрів”
  9. Ірина Величко на сайті УНІАН
  10. Дивовижні результати дослідження якості обслуговування телефонних сервисів банків України, 2010
  11. Ірина Величко в Hot List Call Center Guru
  12. Україна. Якість обслуговування служб такси, 2011
  13. Участь в European ECCCO Awards 2012 (Milan, Italy)
  14. Участь у створенні Алеї Сакуры в память трагедії у Японії в березні 2011г (Київский Гольф-Клуб, травень 2011р, ініціатор – Київський Сигарний Клуб).
  15. Участь в практичній конференції ВАКЦ «Кращі практики обслуговування клієнтів» 6 жовтня 2012р, Київ.
  16. Дослідження якості телефонного сервісу. Результати ведучих компаній каталожної торгівлі України, 2014
  17. Контакт-центрі з практичної сторони, 18.03.2014.
  18.  Член жюрі в DZWINNER, 2014
  19. Європейські перспективи українських контакт-центрів (по ітогах конференції ВАКЦ “Контакт-центри: найкращі практики” 12.03.15, журнал “Компютерне обозрение”)
  20. XII Міжнародний форум по банківських інформаціїних технологіях, Мінськ, 2015
  21. Пятий Звітно-виборчий Зїзд членів ВАКЦ, 2015
  22. Підсумки IV Міжнародної конференції “Контакт-центр: эфективні моделі развитку. Мінськ, 2016
  23. Глибини інтеграції з аутсорсинговым контакт-центром: плюси та мінуси. Відео, доповідь на конференції ВАКЦ, 2016

  24. Міжнародний Гранд Форум BIT-2016, Киев
  25. Форум BIT-2016 у Мінську, 2016
  26. Профіль на сайті CallCenters
  27. Ірина ВЕЛИЧКО: Щоби утримати клієнта, треба вміти його слухати! Интерв ю порталу TradeMasterUA. Лютий 2017.
  28. Брошюра з побудови КЦ. Серпень 2017.
  29. Стаття “Як відкрити колл-центр, в який хочеться дзвонити”, 2018
  30. Стаття “Зробіть свій колл-центр продаючим!”, 2018
  31.  What judging the ECCCSAs has revealed about the contact centre industry and its future, Ноябрь 2018г
  32.  Стаття “Як створити свій колл центр call center. Пошук приміщення та устаткування”, 2019
  33. Контакт-центры: Украина & Европа — кто у кого учится? Видео, доклад на конференции ВАКЦ, 2019

  34. Відео конференції у Мінську, 24 вересня 2019.
  35. Аналіз ринку контакт-центрів: погляд зсередини. Відео, доповідь на конференції ВАКЦ, 2020

  36. Інтерв’ю для конкурсу “Журналістика рішень”, 10.07.20