RU
UA

Бібліотека

Чи завжди правий клієнт?

Чи завжди правий клієнт?

«Де закінчуються межі клієнтоцентричності і починається клієнтолизання?». Іноді реверанси і бажання догодити та передбачити забаганки клієнта, навіть не завжди їм усвідомлювані, можуть довести до істерики як його, так і виконавців.

Яким має бути віддалене робоче місце співробітника контактного центру?

Яким має бути віддалене робоче місце співробітника контактного центру?

Навесні 2021р англійська ассоціация Contact Centre Management Association провела дослідження “Are you ready for the hybrid future?”, в якому вивчала думки співробітників контактних центрів щодо їх віддалених від офісу робочих місць. Влітку 2021р я зробила аналогічне дослідження (навіть кількість респондентів майже однакова, біля 200 у англійців та 171 в Україні),