RU
UA

Бібліотека

Сервіси для віддаленої роботи

Сервіси для віддаленої роботи

Сьогодні дуже багато всякої інформації, в якій важко розібратися, тому пропоную корисну добірку сервісів для різноманітної віддаленої роботи. Велике спасибі учасникам телеграм-спільноти «Практики самоврядування» та Олексію Пікулеву за участь в створенні цієї збірки

NEW STANDARDS FOR CUSTOMER CONTACT PERFORMANCE

NEW STANDARDS FOR CUSTOMER CONTACT PERFORMANCE

Сьогодні весь світ, вражений політичними і економічними кризами, епідемією та іншими складнощами, намагається намацати, що чекає його в найближчому і віддаленому майбутньому, на що можна орієнтуватися, за що хапатися, як за рятівну соломинку. Тому проводяться конференції, опитування, збирається маса думок в спробі визначити тенденції і напрямки.

Коронавірус в КЦ. Закінчення карантину. Звіт.

Коронавірус в КЦ. Закінчення карантину. Звіт.

Закінчено звіт по другій частині дослідження про вплив коронавируса на ринок контактних центрів. Не виключено, що через рік буде проведено нове дослідження для визначення, які тенденції змін закріплені ринком як кращі практики, а які відійшли в минуле як не ефективні.

NEW STANDARDS FOR CUSTOMER CONTACT PERFORMANCE

NEW STANDARDS FOR CUSTOMER CONTACT PERFORMANCE

Сьогодні весь світ, вражений політичними і економічними кризами, епідемією та іншими складнощами, намагається намацати, що чекає його в найближчому і віддаленому майбутньому, на що можна орієнтуватися, за що хапатися, як за рятівну соломинку. Тому проводяться конференції, опитування, збирається маса думок в спробі визначити тенденції і напрямки.

Коронавірус в КЦ. Закінчення карантину. Звіт.

Коронавірус в КЦ. Закінчення карантину. Звіт.

Закінчено звіт по другій частині дослідження про вплив коронавируса на ринок контактних центрів. Не виключено, що через рік буде проведено нове дослідження для визначення, які тенденції змін закріплені ринком як кращі практики, а які відійшли в минуле як не ефективні.

Робота КЦ під час карантину: відео-дослідження

Робота КЦ під час карантину: відео-дослідження

Період кризи – завжди період нового досвіду, помилок та відкриттів. Не дарма різні дослідження активізуються саме в цей час – як позитивний, так і негативний досвід може бути корисним багатьом іншим учасникам ринку, а тому підлягає максимальному і швидкому поширенню. Також нові умови вимагають нових підходів, до досліджень в тому числі.