RU
UA

Бібліотека

Яким має бути віддалене робоче місце співробітника контактного центру?

Яким має бути віддалене робоче місце співробітника контактного центру?

Навесні 2021р англійська ассоціация Contact Centre Management Association провела дослідження “Are you ready for the hybrid future?”, в якому вивчала думки співробітників контактних центрів щодо їх віддалених від офісу робочих місць. Влітку 2021р я зробила аналогічне дослідження (навіть кількість респондентів майже однакова, біля 200 у англійців та 171 в Україні),

15 ключових ідей EQ Business Forum 2021

15 ключових ідей EQ Business Forum 2021

Лист від Альони Жупікової, засновника Форуму.  

Пишаюся можливістю повідомити вас, що перший в Україні EQ Business Forum: Емпатія. Рішення. Ресурси, організований моєю командою KA Group, відбувся у Києві 23 липня.

Цікаво, що на початку форуму ми запропонували всім учасникам здійснити бізнес-побачення із самими собою – заглибитись у власний світ ментальних пасток, страхів, стереотипів та соціальних шаблонів, що не очевидно, але відчутно впливають на кар’єру, на бізнес.

Як у вас з контролем якості?

Як у вас з контролем якості?

Сьогодні питання якості обробки контактів стає все більш актуальним. Тисячі годин прослуховувань, сотні людей, що займаються калібруваннями, проведенням «зворотних зв’язків», індивідуальними і груповими обговореннями, відточуванням фраз та скриптів… Проте, все це може виявитися марним, якщо не виконувати деякі прості правила.

Яким має бути віддалене робоче місце співробітника контактного центру?

Яким має бути віддалене робоче місце співробітника контактного центру?

Навесні 2021р англійська ассоціация Contact Centre Management Association провела дослідження “Are you ready for the hybrid future?”, в якому вивчала думки співробітників контактних центрів щодо їх віддалених від офісу робочих місць. Влітку 2021р я зробила аналогічне дослідження (навіть кількість респондентів майже однакова, біля 200 у англійців та 171 в Україні),

Перспективи українського ринку аутсорсингу КЦ. Результати опитування

Перспективи українського ринку аутсорсингу КЦ. Результати опитування

У наш складний, постійно мінливий час для формування тої чи іншої думки бажано дізнатися різні підходи та точки зору на питання. Саме тому до даного дослідження були залучені різні учасники ринку аутсорсингу контактних центрів України – замовники, виконавці та експерти.