RU
UA

Бібліотека

ВАКЦ розпочав експрес-опитування аутсорсингових контактних центрів

ВАКЦ розпочав експрес-опитування аутсорсингових контактних центрів

ВАКЦ розпочав експрес-опитування аутсорсингових контактних центрів України. Проект проводиться напередодні масштабного щорічного дослідження аутсорсингових контакт-центрів України і націлений на формування цільового попиту до послуг аутсорсингу клієнтського обслуговування.

Результати опитувань під час З’їзду ВАКЦ

Результати опитувань під час З’їзду ВАКЦ

На щорічному З’їзді ВАКЦ, який відбувся 10 вересня 2020 року, делегати З’їзду взяли участь у бриф-опитуваннях. Інтерактивний формат участі дозволив оперативно провести зріз настроїв компаній у зв’язку зі змінами кризового періоду, викликаними пандемією Covid-19.

Щорічний Зїзд ВАКЦ 10 вересня 2020р.

Щорічний Зїзд ВАКЦ 10 вересня 2020р.

10 вересня ВАКЦ проводить щорічні збори і презентує ринку основні напрямки роботи в галузі контактних центрів. Традиційно на З’їзді ВАКЦ керівники комітетів представлятимуть підсумки минулого періоду і обговорять плани на найближчий рік.

Результати опитувань під час З’їзду ВАКЦ

Результати опитувань під час З’їзду ВАКЦ

На щорічному З’їзді ВАКЦ, який відбувся 10 вересня 2020 року, делегати З’їзду взяли участь у бриф-опитуваннях. Інтерактивний формат участі дозволив оперативно провести зріз настроїв компаній у зв’язку зі змінами кризового періоду, викликаними пандемією Covid-19.

NEW STANDARDS FOR CUSTOMER CONTACT PERFORMANCE

NEW STANDARDS FOR CUSTOMER CONTACT PERFORMANCE

Сьогодні весь світ, вражений політичними і економічними кризами, епідемією та іншими складнощами, намагається намацати, що чекає його в найближчому і віддаленому майбутньому, на що можна орієнтуватися, за що хапатися, як за рятівну соломинку. Тому проводяться конференції, опитування, збирається маса думок в спробі визначити тенденції і напрямки.

Коронавірус в КЦ. Закінчення карантину. Звіт.

Коронавірус в КЦ. Закінчення карантину. Звіт.

Закінчено звіт по другій частині дослідження про вплив коронавируса на ринок контактних центрів. Не виключено, що через рік буде проведено нове дослідження для визначення, які тенденції змін закріплені ринком як кращі практики, а які відійшли в минуле як не ефективні.