RU
UA

Все про
контактні
центри

Оптимізація, навчання, галузева інформація
Замовити консультаціюГрафік тренінгів

Ірина Величко

Консультант з побудови та оптимізації Контактних Центрів (call-centers), співвласник аутсорсингового КЦ Simply Contact. Працюю в галузі з 2004 року – майже від самого початку розвитку контактних центрів України.

  • 2005 р. – перший проект, Stаrt-Up першого в Україні гемблінгового КЦ “Золота дев’ятка” (віртуальний тоталізатор)
  • 2008 р. – отримала нагороду від компанії Інком “Найкраща серія проектів 2007 року”
  • 2009 р. – створення документації та запуск КЦ “КиївГаз” спільно з компанією «АпексБерг Консалтинг» (проект отримав нагороду “Хрустальна Гарнітура” у 2010 році).
  • 2010 р. – стала співзасновником та першим Президентом Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів (ВАКЦ).
  • 2018 р. – член журі ECCCSA 2018 (European Contact Centre and Customer Service Awards), Лондон.

Послуги

Контактні центри

створення, аудит, оптимізація

Навчання

семінари, тренінги

Дослідження ринку

ВАКЦ та за замовленням

Інші сервіси

біржа праці, купівля/продаж, ін.

Тренінги та події на ринку КЦ

За запитом

Тренінг "Основи керування контактним центром. Вхідна лінія.", >>

За запитом

Тренінг «Основи керування контактним центром. Вихідна лінія»., >>

За запитом

Тренінг «Бюджет контактного центру»., >>

Новини, статті, дослідження

Quo Vadis?

Quo Vadis?

11 травня в Зумі зібрались активісти та небайдужі представники галузі контактних центрів України, переважно з АКЦ та від технічної її частини (вендори/інтегратори/провайдери). Ділились враженнями останніх місяців, виказували свої думки з приводу того, що можна і...

читати більше