RU
UA

Все про
контактні
центри

Оптимізація, навчання, галузева інформація
Замовити консультаціюГрафік тренінгів

Ірина Величко

Консультант з побудови та оптимізації Контактних Центрів (call-centers), співвласник аутсорсингового КЦ Simply Contact. Працюю в галузі з 2004 року – майже від самого початку розвитку контактних центрів України.

  • 2005 р. – перший проект, Stаrt-Up першого в Україні гемблінгового КЦ “Золота дев’ятка” (віртуальний тоталізатор)
  • 2008 р. – отримала нагороду від компанії Інком “Найкраща серія проектів 2007 року”
  • 2009 р. – створення документації та запуск КЦ “КиївГаз” спільно з компанією «АпексБерг Консалтинг» (проект отримав нагороду “Хрустальна Гарнітура” у 2010 році).
  • 2010 р. – стала співзасновником та першим Президентом Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів (ВАКЦ).
  • 2018 р. – член журі ECCCSA 2018 (European Contact Centre and Customer Service Awards), Лондон.

Послуги

Контактні центри

створення, аудит, оптимізація

Навчання

семінари, тренінги

Дослідження ринку

ВАКЦ та за замовленням

Інші сервіси

біржа праці, купівля/продаж, ін.

Тренінги та події на ринку КЦ

8-9 жовтня 2020 р.

Тренінг "Основи керування контактним центром. Вхідна лінія", >>

19 листопада 2020 р.

Тренінг "Основи керування контактним центром. Вихідна лінія", >>

22 жовтня 2020 р.

Тренінг «Бюджет контактного центру»., >>

Новини, статті, дослідження

Рекомендації по роботі з віддаленими операторами

Рекомендації по роботі з віддаленими операторами

Численні питання по роботі з віддаленими операторами стають все більш насущнимі- осіння хвиля коронавируса може бути значно суворіше весняної. Тому наводжу нижче тези рекомендацій по роботі з віддаленими операторами від Tugreofia Smith – віце-президента компанії A&T Ascension Consulting (ATAC), віртуальної кадрової компанії, що управляє сотнями віддалених співробітників по всій Північній Америці вже понад 10 років.

читати більше
ВАКЦ розпочав експрес-опитування аутсорсингових контактних центрів

ВАКЦ розпочав експрес-опитування аутсорсингових контактних центрів

ВАКЦ розпочав експрес-опитування аутсорсингових контактних центрів України. Проект проводиться напередодні масштабного щорічного дослідження аутсорсингових контакт-центрів України і націлений на формування цільового попиту до послуг аутсорсингу клієнтського обслуговування.

читати більше
Результати опитувань під час З’їзду ВАКЦ

Результати опитувань під час З’їзду ВАКЦ

На щорічному З’їзді ВАКЦ, який відбувся 10 вересня 2020 року, делегати З’їзду взяли участь у бриф-опитуваннях. Інтерактивний формат участі дозволив оперативно провести зріз настроїв компаній у зв’язку зі змінами кризового періоду, викликаними пандемією Covid-19.

читати більше