RU
UA

Все про
контактні
центри

Оптимізація, навчання, галузева інформація
Замовити консультаціюГрафік тренінгів

Ірина Величко

Консультант з побудови та оптимізації Контактних Центрів (call-centers), співвласник аутсорсингового КЦ Simply Contact. Працюю в галузі з 2004 року – майже від самого початку розвитку контактних центрів України.

  • 2005 р. – перший проект, Stаrt-Up першого в Україні гемблінгового КЦ “Золота дев’ятка” (віртуальний тоталізатор)
  • 2008 р. – отримала нагороду від компанії Інком “Найкраща серія проектів 2007 року”
  • 2009 р. – створення документації та запуск КЦ “КиївГаз” спільно з компанією «АпексБерг Консалтинг» (проект отримав нагороду “Хрустальна Гарнітура” у 2010 році).
  • 2010 р. – стала співзасновником та першим Президентом Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів (ВАКЦ).
  • 2018 р. – член журі ECCCSA 2018 (European Contact Centre and Customer Service Awards), Лондон.

Послуги

Контактні центри

створення, аудит, оптимізація

Навчання

семінари, тренінги

Дослідження ринку

ВАКЦ та за замовленням

Інші сервіси

біржа праці, купівля/продаж, ін.

Тренінги та події на ринку КЦ

17 червня 2020 р.

Тренінг "Основи керування контактним центром. Вхідна лінія", >>

7 липня 2020 р.

Тренінг "Основи керування контактним центром. Вихідна лінія", >>

13 серпня 2020 р.

Тренінг «Бюджет контактного центру»., >>

Новини, статті, дослідження

Коронавірусні опитування, частина 2

Коронавірусні опитування, частина 2

Вітаю всіх з початком виходу з карантинного процесу. Більш повне опитування за підсумками карантину будемо проводити в кінці травня, а поки навожу результати ще однієї невеликої серії запитань.

читати більше
Коронавірусні опитування, частина 1

Коронавірусні опитування, частина 1

Поки криза, загальне нерозуміння ситуації і неможливо проводить серйозні дослідження (те, що було раніше, вже нікому вже не цікаво, а те, що нас чекає, поки нікому не зрозуміло), я роблю невеликі опитування в своїх соціальних мережах, намагаючись зрозуміти, як люди переносять цей період. При цьому можна подивитись, як відгукується на них професійне співтовариство. Відразу скажу, що опитування не репрезентативне та не охоплює тисячі населення, але в чомусь показове.

читати більше
Як довго ви не перевіряли свій IVR?

Як довго ви не перевіряли свій IVR?

Автоматизація – чудова річ! Сервіси самообслуговування – ще краще! Раз сконструював, налаштував, і живи собі спокійно. Іноді статистику перевіряй, якщо вона, звичайно, доступна (в повному обсязі системи її надають). Саме так думають багато хто з керівників компаній, що використовують цей модуль.

читати більше