Все про
контактні
центри
Оптимізація, навчання, галузева інформація
Замовити консультаціюГрафік тренінгів

Ірина Величко
Консультант з побудови та оптимізації Контактних Центрів (call-centers), співвласник аутсорсингового КЦ Simply Contact. Працюю в галузі з 2004 року – майже від самого початку розвитку контактних центрів України.
- 2005 р. – перший проект, Stаrt-Up першого в Україні гемблінгового КЦ “Золота дев’ятка” (віртуальний тоталізатор)
- 2008 р. – отримала нагороду від компанії Інком “Найкраща серія проектів 2007 року”
- 2009 р. – створення документації та запуск КЦ “КиївГаз” спільно з компанією «АпексБерг Консалтинг» (проект отримав нагороду “Хрустальна Гарнітура” у 2010 році).
- 2010 р. – стала співзасновником та першим Президентом Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів (ВАКЦ).
- 2018 р. – член журі ECCCSA 2018 (European Contact Centre and Customer Service Awards), Лондон.
Послуги
Тренінги та події на ринку КЦ
Новини, статті, дослідження

Ціннісна пропозиція роботодавця / коронакриза
Журнал “Управление персоналом” провів невелике дослідження, як коронокриза відбилась на ціннісній пропозиції роботодавця в різних сферах бізнесу. У тому числі запитали і моя думку як співзасновника аутсорсингового контактного центру Simply Contact. Рекомендую до читання, порівняйте з власним досвідом.
читати більше
Вплив COVID-19 на роботу англійських КЦ
Сьогодні всі країни намагаються зрозуміти, яким чином на їх життя вплинула коронавірусна інфекція, наскільки “нова реальність” відрізняється від старої і чи назавжди вона. Тому в цьому році проводиться величезна кількість різних досліджень і опитувань навколо коронавирусной теми. Інфографіку, що стосується роботи англійських контактних центрів, наводжу нижче. Щось нам близько, щось відрізняється …
Проте, будь-які дослідження сьогодні треба вивчати дуже ретельно, оскільки тільки вони в змозі хоч якось узагальнити досвід відбувшихся змін і дати напрями, на які варто орієнтуватися надалі.

В чиєму смартфоні сьогодні держава?
16 жовтня 2020р пройшла онлайн-презентація аналітичного звіту на тему «У чиєму смартфоні сьогодні держава? Результати дослідження роботи телефонних «гарячих ліній» та сервісів електронних звернень в органах виконавчої влади ». Більш докладно про звіт можна прочитати тут: https://ukc.gov.ua/u-chyyemu-smartfoni-sogodni-derzhava/, сам звіт: garyachi-liniyi.
читати більше