RU
UA

Все про
контактні
центри

Оптимізація, навчання, галузева інформація
Замовити консультаціюГрафік тренінгів

Ірина Величко

Консультант з побудови та оптимізації Контактних Центрів (call-centers), співвласник аутсорсингового КЦ Simply Contact. Працюю в галузі з 2004 року – майже від самого початку розвитку контактних центрів України.

  • 2005 р. – перший проект, Stаrt-Up першого в Україні гемблінгового КЦ “Золота дев’ятка” (віртуальний тоталізатор)
  • 2008 р. – отримала нагороду від компанії Інком “Найкраща серія проектів 2007 року”
  • 2009 р. – створення документації та запуск КЦ “КиївГаз” спільно з компанією «АпексБерг Консалтинг» (проект отримав нагороду “Хрустальна Гарнітура” у 2010 році).
  • 2010 р. – стала співзасновником та першим Президентом Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів (ВАКЦ).
  • 2018 р. – член журі ECCCSA 2018 (European Contact Centre and Customer Service Awards), Лондон.

Послуги

Контактні центри

створення, аудит, оптимізація

Навчання

семінари, тренінги

Дослідження ринку

ВАКЦ та за замовленням

Інші сервіси

біржа праці, купівля/продаж, ін.

Тренінги та події на ринку КЦ

11-12 лютого 2021 г.

Тренінг "Основи керування контактним центром. Вхідна лінія.", >>

18 березня 2021 г.

Тренінг «Основи керування контактним центром. Вихідна лінія»., >>

По запитанню

Тренінг «Бюджет контактного центру»., >>

Новини, статті, дослідження

5 рекомендацій по роботі із статистикою в контактному центрі

5 рекомендацій по роботі із статистикою в контактному центрі

Навколишній світ все далі і швидше занурюється в світ чисел і аналітики, ми постійно орієнтуємося на якісь KPI, вивчаємо управління КЦ за допомогою статистичних даних, «ми не можемо керувати тим, що не вимірюємо …» (с)

читати більше
Прощавай, ВАКЦ!

Прощавай, ВАКЦ!

У своїх каналах я намагаюся повідомляти ринку різноманітні новини, тому, щоб уникнути різних чуток і недомовок, хочу поділитися і цією – 23 березня Рада ВАКЦ проголосувала за моє виключення зі свого складу і організації в цілому.

читати більше