RU
UA

Все про
контактні
центри

Оптимізація, навчання, галузева інформація
Замовити консультаціюГрафік тренінгів

Ірина Величко

Консультант з побудови та оптимізації Контактних Центрів (call-centers), співвласник аутсорсингового КЦ Simply Contact. Працюю в галузі з 2004 року – майже від самого початку розвитку контактних центрів України.

  • 2005 р. – перший проект, Stаrt-Up першого в Україні гемблінгового КЦ “Золота дев’ятка” (віртуальний тоталізатор)
  • 2008 р. – отримала нагороду від компанії Інком “Найкраща серія проектів 2007 року”
  • 2009 р. – створення документації та запуск КЦ “КиївГаз” спільно з компанією «АпексБерг Консалтинг» (проект отримав нагороду “Хрустальна Гарнітура” у 2010 році).
  • 2010 р. – стала співзасновником та першим Президентом Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів (ВАКЦ).
  • 2018 р. – член журі ECCCSA 2018 (European Contact Centre and Customer Service Awards), Лондон.

Послуги

Контактні центри

створення, аудит, оптимізація

Навчання

семінари, тренінги

Дослідження ринку

ВАКЦ та за замовленням

Інші сервіси

біржа праці, купівля/продаж, ін.

Тренінги та події на ринку КЦ

За запитом

Тренінг "Основи керування контактним центром. Вхідна лінія.", >>

За запитом

Тренінг «Основи керування контактним центром. Вихідна лінія»., >>

За запитом

Тренінг «Бюджет контактного центру»., >>

Новини, статті, дослідження

Чи завжди правий клієнт?

Чи завжди правий клієнт?

«Де закінчуються межі клієнтоцентричності і починається клієнтолизання?». Іноді реверанси і бажання догодити та передбачити забаганки клієнта, навіть не завжди їм усвідомлювані, можуть довести до істерики як його, так і виконавців.

читати більше
Яким має бути віддалене робоче місце співробітника контактного центру?

Яким має бути віддалене робоче місце співробітника контактного центру?

Навесні 2021р англійська ассоціация Contact Centre Management Association провела дослідження “Are you ready for the hybrid future?”, в якому вивчала думки співробітників контактних центрів щодо їх віддалених від офісу робочих місць. Влітку 2021р я зробила аналогічне дослідження (навіть кількість респондентів майже однакова, біля 200 у англійців та 171 в Україні),

читати більше
15 ключових ідей EQ Business Forum 2021

15 ключових ідей EQ Business Forum 2021

Лист від Альони Жупікової, засновника Форуму.  

Пишаюся можливістю повідомити вас, що перший в Україні EQ Business Forum: Емпатія. Рішення. Ресурси, організований моєю командою KA Group, відбувся у Києві 23 липня.

Цікаво, що на початку форуму ми запропонували всім учасникам здійснити бізнес-побачення із самими собою – заглибитись у власний світ ментальних пасток, страхів, стереотипів та соціальних шаблонів, що не очевидно, але відчутно впливають на кар’єру, на бізнес.

читати більше