Журнал “Управление персоналом” провів невелике дослідження, як коронокриза відбилась на ціннісній пропозиції роботодавця в різних сферах бізнесу. У тому числі запитали і моя думку як співзасновника аутсорсингового контактного центру Simply Contact. Рекомендую до читання, порівняйте з власним досвідом.

Ірина Величко – консультант з побудови та оптимізації контактних центрів
Шановний колего, вітаю Вас на персональному сайті! Я розміщую тут новини та інформацію про роботу і розвитку КЦ в Україні та світі, а також ділюся результатами своєї дослідницької роботи.Підписуйтесь на нові статті і дослідження
Свіжі записи

Quo Vadis?
Опубликовано: 19.05.2022
11 травня в Зумі зібрались активісти та небайдужі представники галузі контактних центрів України, переважно з АКЦ та від технічної її частини (вендори/інтегратори/провайдери). Ділились враженнями останніх місяців, виказували свої думки з приводу того, що можна і бажано робити в сучасних реаліях. Результати та плани викладаємо у своєрідному протоколі зустрічі. Що маємо: 1. Зменшення населення України – […]

Аутсорсингові контактні центри України під час війни
Опубликовано: 18.05.2022
Дані невеличкого опитування аутсорсингових КЦ України наприкінці квітня 2022р. Аутсорсингові контактні центри України під час війни

Зарплатні проекти галузі контактних центрів України, кінець 2021г
Опубликовано: 30.12.2021
(RU) Готово очередное исследование заработных плат рынка контактных центров Украины, 2021год.