RU
UA

Лист від Альони Жупікової, засновника Форуму.

Пишаюся можливістю повідомити вас, що перший в Україні EQ Business ForumЕмпатіяРішення. Ресурси, організований моєю командою KA Group, відбувся у Києві 23 липня.

Цікаво, що на початку форуму ми запропонували всім учасникам здійснити бізнес-побачення із самими собою – заглибитись у власний світ ментальних пасток, страхів, стереотипів та соціальних шаблонів, що не очевидно, але відчутно впливають на кар’єру, на бізнес.

Погодьтесь, тема EQ у бізнесі – як основного soft skill у нову нормальність, – важлива для всіх, адже, як відзначила відома нейродослідниця та нейроменджерка Наталя Кадя, «ти можеш бути нескінченно талановитим/розумним/правим, але який в тому сенс, якщо ти не можеш справлятися з власними емоціями?».

Протягом форуму шість спікерів ділилися важливими ідеями про розвиток емоційного інтелекту та його вплив на бізнес, й у кожного з учасників був шанс замислитись над власними емоціями, поставити собі правильні запитання й перенести власні інсайти на бізнес-середовище, досягнення результатів та взаємодію з командами.

Як і обіцяла, із задоволенням ділюсь з вами 15 ключовими тезами форуму.
Приємного читання та цінних інсайтів!

▪️На кінець 2020 року близько 17% компаній в Україні підтримували своїх співробітників з темою емоційного вигоряння і починали впроваджувати різні корпоративні програми. Станом на сьогодні – це вже близько 25% компаній і ця цифра буде рости.

▪️На 58% емоційний інтелект відповідає за успішність людини. Незалежно від сфери роботи, незалежно від позиції в компанії: ні професійні навички, ні інтелект, як такі, впливають на кар’єрне зростання. Саме емоційний інтелект впливає на професійний розвиток людини.

▪️В бізнесі та в житті зазвичай у нас є дві цілі. Перша – це «синиця в руках», більш досяжна, раціональна та очікувана. Друга – велика, про яку іноді важко зізнатися навіть собі. Ми називаємо її мрією. На сторожі мрії завжди стоїть емоція, яка блокує наші дії й веде по іншому сценарію і зовсім не до неї. Ця емоція – страх. Ми придумуємо собі ментальні пастки, що відмовляють нас самих від наших мрій.

▪️Є думка, що емоційний інтелект в бізнесі – це контролювати власні емоції та програмувати емоції інших людей. Це бути результативним, завжди спокійним, веселим і не ніколи не гніватися. Насправді емоційний інтелект – про вашу здатність бути у потрібному місці у потрібний час, з мінімальними затратами зусиль отримувати необхідний результат і бути щасливими від того.

▪️Вам не вдасться бути лідером без емоційного контролю. Адже лідерство – це не про місце в соціумі і не про статус посади, а про якість вашої особистості. Щоб надихати команди та делегувати їм повноваження, потрібні емоції. Якщо ви не можете достукатися до емоцій працівників, то як вони захочуть працювати з вами та досягати великих цілей?

▪️У середовища є емоції. У брендів є емоції. У компанії є емоції. Існує певний організаційний емоційний стиль. Запитайте себе, чи збігаються емоційні стилі вашої компанії і ваш особистий?

▪️Окрім ієрархічної структури в компанії є ще «тіньова» структура – це взаємостосунки колег. І, впроваджуючи будь-які зміни, власнику або СЕО важливо розуміти, що він працюватиме саме з цією великою «тіньовою» структурою бізнесу.

▪️Для успіху проекту змін важливо пов’язати особистісні цілі працівників із цілями бізнесу. Для розуміння емоційного стану компанії розпочніть з оцінки персоналу. Не важливо, яка саме буде обрана методологія. Але саме цей інструмент допоможе побачити внутрішній світ працівників.

▪️У кожного з нас є свої 2 больові літери – тригери, на які ми звертаємо увагу і які для нас важливі. Це літери:

  • S-status – важливо отримувати підтвердження статусності.
  • C-certainty – в момент невідомості таким людям потрібен чіткий план дій, щоб надати впевненості
  • A-autonomy – не люблять, коли їм вказують, що робити
  • R-relatedness – важлива приналежність до чогось більшого, до великої ідеї
  • F-fairness – потрібна справедливість у робочих стосунках. Важливо вміти діагностувати свої літери і літери своїх колег для гармонійної взаємодії в колективі.

▪️Для розвитку емоційного інтелекту дуже важливо усвідомлювати, ким ви себе оточуєте. Якщо поруч ті, хто вас «тягне назад», то всі ваші спроби впровадити зміни будуть марними. Бережіть та тримайте поруч тих, хто вас підтримує та надихає.

▪️Ми бачимо цей світ не таким, яким він є, а таким, якими є ми. У світі багато речей, на які ми впливати не можемо. Але ми можемо впливати на наші реакції щодо цих ситуацій. Майбутнє залежить від нашого вибору, а наш вибір – від нашого емоційного стану.

▪️Найбільший потенціал лідера – це здатність управляти емоційними станами команди, в якій він знаходиться.

▪️Найважливіше вміння компаній – ставитися до своїх працівників як до дорослих людей з високим рівнем усвідомленості, з повагою до свободи та інтересів кожного, з розумінням страхів та зменшенням ризиків вигоряння.

▪️Варто зрозуміти: поганих емоцій немає. З точки зору організму, емоції – найважливіший регулятор поведінки. Емоції – це не тільки те, що ми відчуваємо, але і безліч необхідних процесів, які нам потрібні. Пригнічувати або ігнорувати емоції – не вихід.

▪️Емоційна компетентність – це НЕ постійний позитив і постійний самоконтроль. Це здатність відчувати та розпізнавати ВСІ емоції, розуміти потреби, які за ними стоять і обирати, виходячи з цих потреб, найбільш екологічну й адекватну ситуації поведінку.

Читайте, переосмислюйте, надихайтесь ідеями, як трансформувати культуру в компанію, щоб залучити розвиток EQ в людей на новий рівень результатів.

Рада зазначити окремо, що здійснити наше бізнес-побачення, провести EQ Business Forum нам допомогли наші партнери: титульний партнер, інноваційний та нестримний Vodafone Ukraine, генеральні партнери robota.ua та SMART business.

До зустрічі на новому EQ Business Forum у 2022 році, а восени ми підготували для ваших компаній низку бізнес-івентів з управління клієнтським досвідом, з people-менеджменту та глобальних трансформацій у бізнесі й майндсеті людства.

Великих Вам успіхів!

Альона Жупікова
(044) 374 00 94
a.zhupikova@kagroup.ua
kagroup.ua

Оксана Демченко, участниця Форуму.

Пішла, щоб звірити внутрішній компас)
Думки після інтелектуального побачення із собою:
1. Емоція➡️ Енергія➡️ Дія, а це для бізнесу мега важливо
2. Масштаб власної мрії може відлякувати нас самих, ми придумаємо купу стоперів і собі, і команді. Історія пекла – відмова від наших бажань, а тоді наступає агедонія ( відсутність смаку до життя)
3. “Нічого особистого, тільки бізнес”. Правда в тому, що для співробітників як раз тільки особисте і має значення 😉
4. Лідерам не завжди вистачає пороху, щоб поговорити з людиною про емоції та її біль.
Ти можеш бути страшено талановитим, але який в тому толк, якщо ти емоційно безграмотний.
5.Для профілактики синдрому самозванця: приймай свою окейність і той факт, що ти можеш реально когось дратувати
6. Коли чогось сильно хочеться, запитайте себе: “Чого саме я хочу, коли хочу саме цього: нову машину/ проект/ команду/ вазу і т.д”
7. Сміливість чи компетентність:))вікно можливостей, там де страшно і цікаво одночас🙃
І звичайно приємний бонус – зустріти друзів/ клієнтів/студентів.
Alyona Zhupikova – вдячна тобі за цей перший EQ Forum, класнючих спікерів і таку вишукану клієнторієнтацію.