RU
UA

Зазвичай кейси пишуть без зазначення назви компанії, але в нинішній ситуації “не можу мовчати” (с)!

Як консультант я зустрічалася з різним рівнем обслуговування, здивувати мене складно, тому описую зазвичай негативні ситуації, де є що покритикувати. Але тут той рідкісний випадок, коли отримуєш ВАУ-ефект і їм обов’язково потрібно поділитися!

Отже, передісторія.

Зовсім нещодавно я відремонтувала і в’їхала в нову квартиру, яку відразу ж кинулася обставляти з урахуванням того, що в ній будуть жити ще мама і сестра. На відміну від мене мама дивиться телевізор активно, тому я їх купила 2, в зал і мамину кімнату, щоб вона була повністю задоволена в цьому відношенні. Телевізори привезли, підключили, перевірили, чи працюють, вимкнули і, звісно, забули. При цьому я пам’ятаю про те, що всякі документи на техніку потрібно зберігати, тому ретельно (начебто) складала все в спеціально заведену для цього сумочку, оскільки техніка закуповувалася на всю квартиру і її було чимало. Ось з коробками, як водиться, не склалося – місця їм в квартирі не знайшлося.

Пройшло півроку, з дня на день очікується прибуття мами і я вирішила підключити якийсь телебачення, щоб вона могла дивитися улюблені серіали. Включаю великий телевізор в залі, а він не включається, просто не “стартує”. Перевірила пульт, підключення, але ніт. А мама повинна бути вже завтра! Кидаюся до сумочки з документами, тому що треба ж щось говорити при зверненні на “гарячу лінію”, але там порожньо. Точніше, там маса документів, але не тих. Я прекрасно пам’ятаю, що документи з Comfy відкладала в окремий файл, але їх тупо немає. Гарячково перериваю все місця, де щось подібне потенційно може лежати – немає. Ні чеків, ні гарантій – нічого !!! І коробок, звісно! Загалом, ви ж розумієте – переїзд, все лежить на нових місцях, місць багато, шукати можна довго …

У стані, близькому до істерики (мама ж буде завтра, а сьогодні вже перевалило за обід!) телефоную до Comfy, описую ситуацію, підсвідомо чекаючи віртуального “розведення рук” з логічним поясненням “самадуравинна”. І раптом життєрадісний хлопчик Артем у відповідь на моє вотетовсе каже: “Не турбуйтеся! Ви ж у нас купували, всі дані є, а з коробкою якось питання вирішимо, треба ж кудись упакувати телевізор, який будемо забирати”. На той момент я вже змирилася з тим, що як мінімум кілька днів доведеться жити без великого телевізора, який потрібно буде відвезти, продіагностувати, відремонтувати і повернути, а мама буде страждати без футболу на великому екрані (так, вона в мене спортивний уболівальник), тому оптимізм Артема дещо насторожив, але я обережно вирішила почекати розвитку подій, всяке буває, хоча в чудеса я не вірю …

І тут почалося найцікавіше – я, як консультант, відслідковувала, як компанія вирішує завдання, послідовно оптимізуючи результат в сторону клієнта. Не буду тут описувати весь процес, я спостерігала тільки його відгомони у вигляді дзвінків різних людей, які телефонували до мпене та уточнювали, наскільки мені буде комфортний той чи інший варіант (треба розуміти, що я живу за містом, тому ще потрібно було вирішувати не аби-які логістичні моменти ). В результаті за 3 години від позиції “відвезти, продіагностувати, відремонтувати і повернути ТВ колись” ми перейшли до позиції “завтра привозимо новий такий же, який заздалегідь оттестуємо та будемо впевнені, що він робочий, а цей запакуємо в коробку нового. Документи відновимо”. Я не вірила своїм вухам! Тобто, просто за дзвінком, без будь-яких документів та експертиз (пообіцяли тільки перевірити зовнішній вигляд, щоб упевнитися, що телевізор жодного разу не падав за цей час) ось так візьмуть і привезуть мені новий? І мені не потрібно буде їхати світзаочі забирати його з ремонту, знаходити перевізників, оплачувати … І за ремонт не треба платити, хоча немає гарантійного талона? І футбол на екрані буде вже завтра ??? Так не бува!!!

Вранці мені віддзвонили, уточнили час доставки (чи варто говорити, що вона, у відповідності із відомим закону, збіглася з маминим приїздом), і після обіду телевізор прибув. Хлопці зняли той, що був, встановили на його місце новий, включили, переконалися, що все працює, потисли мені руки, побажали матусі довгих років та  поїхали. Все це дуже доброзичливо, з посмішками і безкоштовно (крім установки, але це було заздалегідь обумовлене питання).

Всі дзвінки були зроблені в дуже коректній формі, суворо по справі і абсолютно клієнтоорієнтовані, оскільки виходили явно з позиції “як вирішити питання клієнта”, а не “як зручно компанії” (наприклад, документи знаходилися на Осокорках, а такий же телевізор знайшовся на Оболоні ). Швидкість, узгодженість дій, “вибачте, ми Вас, напевно, вже втомили своїми дзвінками” в ситуації, яку я вважала абсолютно патовою мене буквально навернули до життя!

Мені складно сказати, скільки і яких погоджень пройшла вся ця процедура, але я, як клієнт, відчувала себе в сильних і надійних руках постачальника, який дбайливо несе мене через всі негаразди до комфортного життя!

Сьогодні мама із задоволенням дивиться футбол на великому екрані, я із задоволенням дивлюся на оживаючу маму, а десь, невидимі споживчому оку, роблять свою відмінну роботу співробітники компанії Comfy, в яких, я точно знаю, вклала всі свої сили та енергію Марія Назаренко із співробітниками.

Співробітники компанії Comfy, величезне вам людське спасибі за те, як ви виросли – я ж пам’ятаю, з чого все починалось! Це круто! Я реально вражена!

Не зупиняйтесь у розвитку! Нехай у вас все виходить, якщо навіть я однозначно стала вашим лояльним клієнтом, а я такого собі не дозволяю практично ні з ким! Нехай нас, лояльних, буде у вас все більше! Буду рада продовжувати співпрацювати з вами в усіх напрямках!