RU
UA

Як відомо, в період кризи часто відбуваються суттєві галузеві зміни – не всі компанії кризу переживають, багато хто змінює розміри і напрямки діяльності, пріоритети та стилі керування. Все це не може не відбитися на їх контактних центрах. “Дзвіночки” вже з’явилися – на ринку все частіше з’являються запити про продаж / купівлю меблів для КЦ, все більше можна побачити резюме співробітників КЦ на сайті work.ua, але й вакансії там теж не пропадають.
З метою прискорення процесу переходу людей і устаткування від КЦ, що закриваються, до КЦ, що відкриваються, зменшення витрат галузі на рекрутинг і закупівлю нового обладнання, якщо можна купити б / в, але в хорошому стані, я створила в Telegram 2 групи – “КЦ-Барахолка” та ” КЦ Менеджмент “. Перша – для розпродажу б/в обладнання КЦ (робочі столи, комп’ютери, монітори, гарнітури, сервери, свічі, шлюзи, ось це все). Друга – для прямого найму/пошуку роботи менеджерів КЦ. Не операторів, а саме менеджерів – керівники КЦ, супервайзери, контролери якості, тренери, аналітики і т.п., які мають досвід і бажання працювати в галузі контактних центрів.
Оскільки ми всі – дорослі люди, що працюють в клієнтському обслуговуванні, сподіваюся, що багато працювати з модерацією не доведеться, незважаючи на те, що групи абсолютно відкриті. Пряма реклама також заохочуватися не буде, хіба що можуть бути контакти компаній, що спеціалізуються на тому чи іншому вигляді устаткування, яке застосовується в КЦ.
Так як групи позиційовані на роботу строго всередині нашого ринку і покликані скоротити час та витрати на пошук необхідного (що дуже важливо в період кризи), прошу максимально поширити цю інформацію – чим більше буде в групах представників різних КЦ, тим ефективніше вони працюватимуть.
Наперед дякую! Всім бажаю швидше закривати питання з персоналом і менше витрачатися на закупівлі! Усім добра!