RU
UA

Численні питання по роботі з віддаленими операторами стають все більш насущнимі- осіння хвиля коронавируса може бути значно суворіше весняної. Тому наводжу нижче тези рекомендацій по роботі з віддаленими операторами від Tugreofia Smith – віце-президента компанії A&T Ascension Consulting (ATAC), віртуальної кадрової компанії, що управляє сотнями віддалених співробітників по всій Північній Америці вже понад 10 років.

Запропонуйте вашим операторам можливість відчути зв’язок зі співробітниками і підтримку при роботі з дому – використовуйте платформи дистанційного навчання та засоби комунікації, необхідні для сприяння розвитку навичок, управління продуктивністю і, що не менш важливо, соціальної взаємодії. Створіть внутрішній чат для обміну жартами, історіями, сімейними фотографіями або ідеями зі своїми колегами. Не варто його жорстко модерувати і створювати чткі правила взаємодії – довіра, надана вашим співробітникам, відіб’ється в їх професіоналізмі.

Пам’ятайте про різні стилі навчання – розгорніть комплексну платформу, яка враховує різноманітні індивідуальні стилі навчання. Деякі люди вчаться наочно, інші – на практиці, а треті вчаться через повторення. Вивчіть спочатку, який стиль найбільше підходить кожному співробітнику, і надайте йому можливість індивідуального навчання.

Проявіть творчий підхід в розробці мотиваційних заходів. Різноманітні конкурси не є чимось новим для більшості менеджерів, особливо при роботі з продажами або при виконанні KPI. Однак ми виявили, що при роботі з великою кількістю віддалених співробітників деякі співробітники середньої ланки, як правило, відмовляються від заохочувальних програм, відчуваючи, що вони ніколи не зможуть бути лідерами або ніколи не виграють великий приз. Щоб забезпечити участь усіх, а не тільки суперзірок, ми пропонуємо легкі короткі конкурси. Також ми використовуємо віддалену платформу для розіграшу дрібних грошових призів випадковим чином і в режимі реального часу. Співробітникам це подобається, а онлайн-розіграші часто стають головною подією тижня!

Використовуйте відео. Оскільки 80% спілкування є невербальним, важливо встановити довірчі відносини між колегами, співробітниками і керівниками за допомогою відеозв’язку. Якщо ви генеральний директор або керівник з сотнями або тисячами співробітників, намагайтеся спілкуватися за допомогою відео не менш, ніж по електронній пошті або навіть по телефону. Коли особисті командні зустрічі чи обговорення недоцільні, відео – відмінний засіб залишатися на зв’язку.

Забезпечте гнучкий розклад. Однією з найбільших переваг умов роботи на дому є гнучкість, якою можуть самостійно керувати самі співробітники. Подумайте, чи дійсно вам потрібно, щоб всі у вашій команді були доступні щодня з 9 до 5 годин. В якості альтернативи подумайте, чи можна виконувати завдання цілодобово – іноді виявляється, що ослаблення обмежень може сприяти більшому задоволенню роботою і створенню більш продуктивного середовища.

Шукайте можливості для залучення. Відзначати дні народження, розповідати людям, що вони добре попрацювали над конкретним проектом, хвалити командну роботу і співпрацю або просто говорити «доброго ранку» – це невеликі, але важливі способи залучення віддалених членів команди.

Вирішуйте проблеми з продуктивністю на ранньому етапі – переконайтеся, що віддалений персонал з самого початку розуміє ваші очікування і вирішує проблеми якомога раніше. Коли виникають проблеми з продуктивністю, дайте додаткові рекомендації, залучаючи до цього більш досвідчених дистанційних наставників.

Розвивайте свою команду керівників. Не думайте, що віддаленим співробітникам не потрібен менеджмент. Одна з найгірших помилок, яку ви можете зробити при віддаленому підборі персоналу, – це дозволити членам команди загубитися і відчути себе просто масою. По мірі зростання вашої команди керівників переконайтеся, що вони розуміють вашу корпоративну культуру і дотримуються її.

Таким чином, керуючи віддаленими командами, важливо поважати співробітників як дорослих. Спроби контролювати або «виховувати» їх ніколи не приведуть до успіху. Якщо ви довіряєте своїм віддаленим членам команди, це почуття довіри буде зустрінуте взаємністю, яка зробить благотворний вплив на бізнес. Структурування ефективної системи взаємодії та комунікації для віддалених співробітників означає, що компанії можуть створювати і підтримувати робоче середовище після пандемії, яке може виглядати зовсім інакше і бути набагато більш продуктивним, ніж «стара нормальна» культура.