RU
UA

На щорічному З’їзді ВАКЦ, який відбувся 10 вересня 2020 року, делегати З’їзду взяли участь у бриф-опитуваннях. Інтерактивний формат участі дозволив оперативно провести зріз настроїв компаній у зв’язку зі змінами кризового періоду, викликаними пандемією Covid-19.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В опитуваннях брали участь 43 делегати. А самі питання стосувалися корекції режимів роботи в контактних центрах, зміни потреб у навчанні та його характері. Ці теми є актуальними сьогодні, оскільки обставини, що змінюються на ринку масового обслуговування клієнтів вимагають від менеджерів прийняття швидких і зважених рішень, перш за все щодо роботи з персоналом та пов’язаними процесами.

Виявилося, що для п’ятої частини контактних центрів пандемія не вплинуло на формат роботи співробітників. А ось 36% респондентів відзначили перехід на змішаний режим роботи. “Це зараз найактуальніший варіант, оскільки управління командою в режимі« частину часу вдома, частина – на роботі »вибудовувати значно складніше”, – зазначає керівник Дослідницького комітету ВАКЦ Ірина Величко. 15% респондентів відзначили, що припинили навчати співробітників в період кризи. При цьому третина опитаних відправляє співробітників на навчання в різних форматах.  Учасники позитивно відзначили можливості участі в опитуваннях і дослідженнях ринку. Найбільший інтерес як і раніше викликає навчання операторського складу контактних центрів. Також учасники опитування відзначили попит на навчання тренерів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оскільки ситуація навколо коронавірусної кризи змінюється динамічно, ВАКЦ зацікавлена робити регулярні зрізи змін, що виникають всередині контактних центрів – це допомагає учасникам ринку приймати оперативні рішення, спираючись на збалансований досвід, і залишатися гнучкими. В даний час ВАКЦ проводить експрес-опитування аутсорсингових контактних центрів. Учасники отримають розгорнуту інформацію з результатами дослідження. Пройти опитування можна за посиланням